Reklamačný poriadok

Kategórie
 
 
 

 

OZNAM - internetový obchod
Sťahujeme sa do väčšieho! :) Objednávky v apríli preto vybavujeme do 24.4.2019. Prosíme Vás, aby ste všetky úhrady svojich objednávok zrealizovali najneskôr do 23.4.2019 aby sme ich mohli spracovať a odoslať Vám ich. Od 25.4.2019 sa budeme sťahovať a nebude možné Vaše objednávky vybaviť a expresne odoslať, ako ste zvyknutí. Objednávky prijaté od 24.4.2019 budú spracované až po presťahovaní. Netrúfame si ani odhadnúť, ako dlho to potrvá (vrátane inventúry), no budeme sa veľmi ponáhľať. Ďakujeme za porozumenie :-) Vaše Crafty.sk

 
 

OZNAM - predajňa na Volgogradskej 9
Bez niekoľkých dní sú to takmer 4 roky. S ľútosťou Vám oznamujeme, že kamenná predajňa bude od 1.5.2019 zatvorená a zrušená. Všetok sortiment ostáva naďalej v ponuke, objednávať si môžete priamo na našej webstránke aj naďalej a využiť niektorú z doručovacích možností. Osobný odber bude možný akonáhle budeme presťahovaní a plne fungujúci :) Tešíme sa na Vaše objednávky a veríme, že mnohých z Vás, verných zákazníkov uvidíme už čoskoro pri osobnom odbere. Ďakujeme za Vašu dôveru, Vaše nákupy, skrátka za všetko, Váš Crafty.sk tím

 

 
 
 
Úvod > Reklamačný poriadok
 
Reklamačný poriadok internetového obchodu crafty.sk

 

upravujúci reklamačné podmienky medzi prevádzkovateľom / predávajúcim a objednávateľom / kupujúcim (ďalej len "RP")
 

Úvodné ustanovenia.


1. Prevádzkovateľom (predávajúcim) v internetovom obchode crafty.sk je Mgr. Tomáš Rencz - crafty.sk, Volgogradská 9, 08001 Prešov

2. Objednávateľom (kupujúcim) v internetovom obchode je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá odošle elektronický objednávkový formulár s objednávkou tovaru (produktu/ov alebo služby/žieb).

3. Tento Reklamačný poriadok upravuje právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom, pri vybavovaní reklamácií, týkajúcich sa správnosti a kvality tovaru a služieb poskytovaných prevádzkovateľom.

4. Reklamáciou na účely tohto reklamačného poriadku sa rozumie objednávateľom uplatnené právo zo zodpovednosti za chyby tovaru alebo služieb poskytovaných objednávateľom, ktorým sa požaduje určitá náprava, alebo náhrada za chybné plnenie, resp. neplnenie predmetu zmluvy.


Postup vybavovania reklamácií.


1. V zmysle tohto RP, môže oprávnená osoba uplatniť reklamáciu osobne, písomne, alebo  elektronickou poštou.

2. Z reklamácie musí byť zrejmé najmä:
• kto reklamáciu podáva (meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu),
• predmet reklamácie, prípadne čoho sa objednávateľ domáha,
• číslo objednávky / faktúry,
• komu je reklamácia adresovaná,
• dátum podania reklamácie,
• podpis objednávateľa alebo podpis Oprávnenej osoby spolu s plnomocenstvom.

3. V prípade podania reklamácie elektronickou poštou, alebo písomne Oprávnenou osobou v mene objednávateľa musí byť k reklamácii priložené plnomocenstvo na zastupovanie objednávateľa vo veci reklamácie.

4. Ak reklamácia neobsahuje náležitosti uvedené v bode 2. tohto článku bude považovaná za neoprávnenú.

5. Lehota na vybavenie reklamácie je najviac 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Objednávateľ vydá klientovi o vybavení reklamácie doklad v písomnej, alebo elektronickej podobe.

6. Uplatnením reklamácie sa rozumie deň uplatnenia reklamácie objednávateľom. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje:
• pri poštových zásielkách – deň doručenia reklamácie do podateľne sídla objednávateľa)
• pri osobnom doručení – dátum na kópii reklamácie, ktorým potvrdí objednávateľ doručenie
• pri doručení elektronickou poštou – deň doručenia elektronickej poštovej správy na adresu elektronickej pošty objednávateľa.

7. Ostatné právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom výslovne neupravené týmto Reklamačným poriadkom sa budú riadiť príslušnými ustanoveniami jednotlivých zmlúv uzavretými medzi prevádzkovateľom a objednávateľom, príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky, a to v tomto poradí.

8. Objednávateľ je oprávnený tento Reklamačný poriadok z dôvodu zmien právnych predpisov a podnikateľského prostredia kedykoľvek meniť alebo dopĺňať. Objednávateľ určí zverejnením na svojej stránke aktuálne znenie Reklamačného poriadku.

Tento RP nadobúda platnosť a účinnosť od 01.03.2017 a plne nahrádza predchádzajúci RP. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť RP aj bez predchádzajúceho upozornenia.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia